torsdag 4 juni 2009

Ingen rast och lite ro

Ja, rubriken talar för sig själv, jag e så trött efter denna och förra veckan, galet så mycket det är att göra nu innan sommaren. Hade några sena kvällar förra veckan med jobb men det var nog inget jämfört med denna veckan!!! I måndags hade vi avslutningsmiddag för de barnen som ska börja 0:an, tisdags var min tidiga dag så den eftermiddagen skänkte jag till min ljuvliga Camilla och hennes supersöta dotter Selma (som redan fyllde 2 månader i onsdags), igår var det utvecklingssamtal hela kvällen, idag var det utvecklingssamtal hela kvällen och imorgon är de två som ska stänga lediga så då får jag jobba över och stänga.... *gäsp* Nästa vecka är det oxå en hel del att göra men sen den 13:e då smäller det, fest hela natten lång!!! Har en del andra fester inbokade nu en tid framöver och det är skönt att ha något att se fram emot och för att inte glömma, idag är det 5 VECKOR KVAR TILL AUSTRALIEN!!! YAY!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar