lördag 20 juni 2009

Midsommarafton

Än en gång har midsommarafton kommit och även så gott igen. I år blev det under omständigheterna lite ändringar och jag hängde med Emma & Magnus ut till Lindeborg för att fira midsommar hemma hos Daniel och Patrik med co. Massor med go mat och ännu mer gott att dricka. Som jag sa tidigare under dagen, ju fler nubbar desto fler gubbar och jag kan säg att jag fick lov att ta många gubbar haha
Efter maten gick vi ut för att spela kubb och så klart spelade vi tjejerna mot killarna. I all ärlighet var killarna mycket bättre men om vi ska hålla oss till reglerna så vann tjejerna. Jo Magnus, de gjorde vi!! :D Det var nämligen som så att pojkarna i all sin iver (eller onykterhet) glömde att gå tillbaka till baslinjen innan de välte kungen vilket innebär att tjejerna vann,
BÅDA GÅNGERNA :D hahaha
Den klassiska efterätten med gubbar och glass satt fint efter den ljuva segern (hehe ;-P) och kvällen fortsatte ute på balkongen med fler nubbar...eller va de gubbar... ähh, de va nog både haha
Hade super skoj och Fredriks fyllesamtal när han ringer och berättar att han "gör en Lena" förgyllade kvällen :D Till min stora glädje (och lätta förvåning) mår jag riktigt bra idag =) Sillen som blev över igår hängde med hem och just nu fixar jag en sen lunch med sill, potatis och nykokta ägg. Blir dock ingen nubbe idag för jag har
nämligen inga gubbar :)
GLAD MIDSOMMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar