lördag 6 juni 2009

Terapi

Ahhh, vilken dag, precis vad jag behövde!! Petra kom med det briljanta förslaget att mötas i Malmö för skvaller och shopping, nice nice!!! Förvånansvärt hur pass många affärer som hade stängt idag, men de va så pass många öppna att vi inte påverkades (förutom att MAC var stängt) Fick köpt denna ljuvliga väska som nu är min Första Hjälpen låda. Har du ont, har jag piller. Slår du dig, har jag plåster (med Nalle Puh på). Stukar du foten, har jag dauerbinda. Ja med andra ord så tar jag och mina prinsessor hand om dig!!! :D Hittade en tunika som jag är riktigt sugen på att köpa till brorsans poolparty, men de va stängt så får ta en titt på den nästa vecka igen. Inne på Lagerhaus hittade vi denna superfula badmössa som Petra tyckte jag skulle ha på poolpartyt.....
...NEJ TACK!! HAHAHA :D
Det pågår någon form av mat-markand i Malmö nu så jag fick tag på creps med banan och choklad, mums va gott :-P Ikväll ska Sverige spöa skiten ur danskarna och detta ska bevittnas hemma hos Anna. Så med andra ord tycker jag att det blir ett riktigt bra nationaldagsfirande för mig :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar