tisdag 28 december 2010

H-O-C-K-E-Y = HOCKEY

Gårdagen började med att vi körde över till Kastrup för att hämta Dan (Kristys pojkvän) som nu ska joina oss i våra tokigheter (stackaren!! haha) Hem och vila lite innan det var dags att åka in till Malmö Arena för HOCKEY! Kristy blev helförtjust i matchen hon var på sist hon var i Sverige så självklart fixade vi biljetter :) MIF mötte Oskarshamn och ja, det var ju en bra match i mån av att vi fick se många mål (5-0) men mycket mer av match vet jag inte om jag kan kalla det. Vi får hoppas på en bättre match nästa måndag (när dom möter Mora)I pausen introducerade jag varmkorv för Dan och han föll som en planka, tyckte det var helgott :P Vi tog även några öl i pauserna och Dan har konstaterat att jag är den perfekta flickvännen. Jag gillar sport och dricker öl :D Så alla killar, var e ni?? hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar