söndag 19 december 2010

Shopping

eller nja, det blev inte så mycket. Hängde med föräldrarna på jakt efter vinterskor och trots att vi har åkt runt till en biljons triljons affärer (...kanske en lite överdrift) så hittade jag inga. Jag vill ha VARMA REJÄLA skor som TÅL snö och SLASK. Men nääää, det finns ju bara stövlar och "finskor". Inte hjälper väl det för mina kalla fossingar. Man kanske ska investera i ett par moonboots :P

Coola till tusen, men känns dock inte riktigt som mig.

Kristy har nu åkt från Tasmanien och av någon anledning har jag varit helt inställd på att hon skulle komma till Sverige på onsdag den 22:e. MEN, turligt nog messade vi med varandra medan hon var i Malaysia och det är ju IMORGONkväll hon landar hahahaha Himla tur att jag fick tag på henne :P

Nu är jag hemkommen igen och jag har handlat hem så jag kan koka jul-knäck. Men lagom till jag har plockat fram allt och ska börja, inser jag att jag har glömt handla knäck-formar..... suck! Jag i ett nötskal :P

2 kommentarer: