onsdag 5 januari 2011

Första vecka men ändå sista veckan

Första veckan på året, men Kristy & Dans sista vecka i Sverige. Vad har vi då hittat på mån tro?! Måndagen spenderades i Malmö då vi var runt överallt och ingenstans. Vi gick genom Kungsparken då Kristy ville se den under vintern (var alldeles grönt sist hon var här), vi promenerade längst shoppinggatan, en tur in om på mitt jobb för att säga "HEJ :)", kilade in till Patrik på Purple Scout för förfriskningar och jidder, jag och Dan han besöka två pubar medan Kristy fick lite egentid, middag på Jensens Böfhouse som jag blev besviken på (god maten men usel personal!!!!) och till kvällen åkte vi ut till arenan för se Mif-Mora (3-1). Kristys julklapp från mig blev ett besök på Spat hemma vid föräldrarna (http://spaoco.se/) och såklart passade jag på att ta en behandling ;) Kristy njöt av sin massage och jag fick ansiktsbehandling. Verkligen något man borde unna sig oftare!!
Jag fick en ansiktsmask och medan jag låg där och njöt, tittade jag upp och kunde då se min näsa som var helt svart. Måste ha sett roligt ut om man smugit sig in hehe
Lagom utvilade och med nya krafter begav vi oss sedan upp till Söderslättshallen. Kristy och Dan blev verkligen förtjusta i handboll och turligt nog spelade Stavstens IF hemmamatch mot Helsingborg idag. Verkligen inte samma tempo som när vi var på Lugis hemmamatch, men dock en mycket bra match. Till vår stora glädje van Stavsten och publiken kunde glatt trava hemåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar