söndag 30 januari 2011

Jag har blivit inspirerad!!

Som dom flesta av er redan vet tycker jag det är riktigt kul att vandra runt på IKEA och få lite inspiration. Och idag var verkligen inget undantag, absolut inte!! Jag har länge sagt att jag vill ha en STOOOOR tavla bakom min soffa (bilden till höger) men nu vet jag inte längre. Hittade ett riktigt häftig tyg på IKEA samt en ide hur jag (läs jag & pappa tihi) kan sätta upp det oxå enligt bilden nedan :)

Och till mitt sminkbord i sovrummet hittade jag denna stol/pall. Måste dock mäta lite först

I sovrummet har jag blått som färg och jag gillade verkligen hur de har bäddat med massor av olika kuddar (både mönster och storlekar) Något liknande tänkte jag ha i mitt sovrum

I vintras hade jag mina adventsljusstakar i vardagsrummet på timer så varje morgon jag steg upp för att knalla till jobb, var det så mysigt att ha lite ljus i lägenheten. Så denna lampa blir det till vardagsrums-fönstret

Och sist men inte minst köpte jag ett vitrinskåp till mina kristallglas och min kaffeservis :) Ska ge mig på den nu och se om jag kan få rätt på skruvarna ;)

2 kommentarer:

  1. Nämen jösses, det måste vi åtgärda!!! :) Jag ska bara få upp lite i vardagsrummet sen ska jag bjuda hit er på middag :P

    SvaraRadera