tisdag 11 januari 2011

Happy birthday to me...

...eller vadå??? Vad hände nu? "Inte fyller väl du år nu" hör jag er tänka :P
Det må vara några månader kvar men jag har redan fått min present av mamma och pappa :D Helt enkelt för dom tycker så hiiiimla mycket om mig och KAAAAN bara inte vänta!! Eller nja... det sista var nog en modifiering :P
Jag har länge letat efter en latte-blatte-maskin och den som jag gillar mest, råkade bli samma modell som min syster har. Och nu i veckan hade ElGiganten just "min " nespresso-maskin på utförsäljning. MEN, så klart passar inte detta in just nu i min budget då skidresan samt nytt årskort på gymet ska införskaffas. Så, päronen kom med den briljanta idén att de kunde köpa den så får jag halva i födelsedagspresent av dom. YAY!!! TOPPEN!!! Så idag när jag kom hem från jobb stod denna fina present och väntade och SÅKLART var jag tvungen att packa upp den för en testomgång (med tanke på garanti etc, de förstår ni väll!! tihi) Jag är ju ingen super-jätte-van kaffedrickare så för säkerhetens skull blir det en koffeinfri kaffe ikväll. Men imorgonbittie ;)

2 kommentarer:

  1. När kan jag komma??? Jag ÄLSKAR kaffe!!!!!!!!!!!! PUSSSS

    SvaraRadera
  2. Så förvånad????? jag blir att du var intresserad av att testa den. Det hade jag aldrig trott om dej, jag trodde att du skulle vänta tills födelsedagen, ( förstår om ingen tror mej) Hi hi

    Kram Mamma

    SvaraRadera