onsdag 2 mars 2011

Nytt gym

Då har jag bytt gym och nu är jag tillbaka på Sport Club Oasen. Jag fick nog av allt trams och klödd på det gamla och ännu bättre, nu kan jag få träna med Jenny igen :D:D:D:D Magmusklerna är vi duktiga på att träna, så som vi skrattar :D

Jag var på Jimmys BodyPump i måndags och ja.... det var länge sen jag körde bodypump kan jag säga. Och jag visste att jag var svag i överkroppen eftersom jag har fokuserat min träning på benen inför skidresan (3 dagar kvar :P), men att jag var SÅ HÄR svag i överkroppen, ja det var totalt pinsamt!! Så uppläget av träning när jag kommer hem ska definitivt ändras!!! :)
Nu blir det inte mer träning denna veckan, känner att mina ben måste få lite vila. Kommer att bli fullt ös nästa vecka :D Nu kan jag höra hur soffan ropar på mig så tjingeling, hörs sen ;)

1 kommentar:

  1. Yeeey! Japp, magen blir snygg i sommar ;)
    Hör av dig när du skidat dig! Så vi kan träna!!! Ha så kul!

    SvaraRadera