tisdag 26 juni 2012

Göteborg

 I helgen stack jag och Claire upp till Göteborg för att ha en mysig helg i en av mina favoritstäder :)
 Lagom till vi kommer upp öppnar sig himlen men den var ingen fara för vi hittade en mysig pub så det gick ingen nöd på oss inte ;)
 Men det var ju lagom roligt när vi på måndagen vaknade upp och det fortsatte att ösa ner. Och prognosen lovade ju knappast något bättre väder. Så Claire kom med den briljanat iden att åke med en av turistbussarna. Och en sak är ju säker, det var något av det bästa jag har gjort i Göteborg. Inte bara lärde jag mig massor om staden utan även hittade jag lite nya ställen (några som jag tror kan vara helt fantastiska när solen e framme!!)
 Turligt nog kom solen fram idag och helt plötsligt vaknade staden till liv igen. Vi skulle inte åka hem förens senare på eftermiddagen så vi passade på att gå runt och bara njuta av denna vackra stad B-)


Hoppsan hej, här hoppar jag =))



 'Feskekörkan'
Feskekörka är samlingsplatsen för alla som uppskattar Sveriges bredaste utbud av färsk fisk och skaldjur. Möe gott ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar