fredag 8 juni 2012

Ja må jag leva ;)

Jaha, då var det min födelsedag igen :) Jag tackar och bugar för alla gratulationer jag fått idag (samtal, sms, kort och FB) Jag blir helt övervälmad av alla gratulationer, det värmer!!! <3
Ikväll har jag haft nära och kära på besök för lite mys. Jag brukar inte fira födelsedagar direkt mer än med närmsta familjen men eftersom Claire (en mycket god vän från Australien) är på besök, tänkte jag mig en BBQ ute på gården så mina vänner kunde få träffa henne samt att vi kunde ha en mysig kväll ihop. Vardagsmys ;) MEN, såklart ville inte vädret samma som jag så snabbt planera om och istället blev det tapas/medelhavet inspirerat och mumma vad gott det blev. Lite imponerad över mig själv faktiskt ;) men det hade inte gått utan Claires hjälp!!! Tack Claire <3

Till efterätt bjöds det på citron och fläderpaj och jag tackar alla som kom, en magisk kväll. Det är med ett stort leende som jag nu lägger ett trött huvud på kudden för välbehövd sömn :)

Puss på er alla, ni är underbara!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar