lördag 23 juni 2012

Midsommarafton :)

Igår var det då äntligen dags att visa Claire vad den omtalade midsommar afton innebar. Vi laddade med sill och pantofler, ägg och knäckebröd och SÅKLART SNAPSEN :D
 Vi var ett härligt gäng som samlades hemma hos mig och mumms vad jag längtade efter att få äta sill. Jag är dock ingen stor snapsmänniska men för att få med Claire på noterna så var det bara att hänga med (dock fegade jag lite och bet av mina hahaha) så vi sjöng snappsvisor så väggarna gungade och Claire skrattade i takt med takten ;)

Helt klart finaste och godaste midsommartårtan hade Mimmi svängt ihop =))

 Patronen kom oxå fram ;)

Claire har köpt på sig en hel del ;) mat/godis som hon ska skicka hem och Mathias var mäkta imponerad av hennes "lager" :)


Idag är det desto lugnare tempo. En fin lunch på Hallongården ska nu avnjutas och mycket mer spännande blir det inte idag.
Tack alla för igår kväll, jag hade en magisk afton <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar