söndag 1 september 2013

Besöka bästevännen!

Idag var det äntligen dags att åka till Bara för att mysa med mina flickor, Emma och hennes döttrar Elin och nyaste medlemmen Vilma :)) Vid Hyby svängde jag av 108:an och körde via Torup. Det är en sån fin, mysig, avkopplande väg och en fröjd att köra!

 

Idag äntligen fick jag träffa lilla Vilma! Så liten, så söt, sååå go :D Och söta livliga Elin som fyllde 4 år igår (jag minns när Emma kom hem från BB med henne, tiden går fort haha) Jag gav henne en spikplatta och vi kom igång med byggandet. Dock kom den lilla pinglan på ganska snabbt att det gick lika bra att trycka fast spikarna, hammra var onödigt hahaha Smart tjej :D


Men allra bäst med dagen var att äntligen få umgås med min ljuvligt underbara Emma! Vi ses på tok för sällan! Men idag fick vi tid att bara sitta och snacka om livet, skratta, planera, ja en underbar dag! Synd bara att tiden går så fort haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar