lördag 7 september 2013

Tonight's the night, we're gonna make it happen!

Ikväll smäller det, äntligen är det dags för Malmö att få anordna Midnattsloppet och såklart ska jag och Tessan vara med och uppleva detta :)))))
Planen innan sommaren var att köra ordentligt med löpträning och slå våra tider från Blodomloppet med råge ikväll men, ja, jo, alltså...... nä. Det har inte alls blivit så mycket löpträning som det var tänkt. Jag körde igång med värsta 6-veckors programmet men problemet för mig var att i det schemat han jag inte med min "vanliga" träning och jag fick knappt träffat mina vänner uppe på Oasen. Så jag tappade både lusten och orken och slutade nästan träna helt. Så schemat kastades ut och min vanliga träning med mina underbara vänner kom igång igen och ja, det får helt enkelt gå som det går ikväll. Jag är mest inne för upplevelsen (midnattsloppet ska tydligen vara något utöver det vanliga!) och klarar jag att hålla mig runt 1 timme så är jag glad :))
 
Här är banan som vi ska springa
Målet börjar ta form, hit längtar jag hahahaha
 
 
Men, först måste uppladningen ske och vad bättre uppladning kan man få än att njuta av Afternoon Tea på Grand i Lund tillsammans med underbart sällskap :D (Tur vi ska springa så sent hahaha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar