lördag 28 september 2013

Les Mills Super Saturday 2013 Stockholm

Ååhhh maj gosh vilken helg vi hade i Stockholm!!!! Vilka träningspass vi hade, vilka skratt vi delade, vilka upplevelser vi var med om!! Jag är helt överlycklig över vilka underbart fina vänner jag har, ni förgyllde verkligen resan :)) TACK alla som var med, ni är fantastiska!!!
 
 
 
Mobilnördar hahahahaha
 
En för alla, alla för en ;))
 
 Jag är så glad att vi hittade denna restaurang och kunde överaska Jimmy & Jimmi
 
Banden till filmningarna hämtade :))
 
Tessan & Jenny gör sig redo för BodyPump
 
Jimmy & Jimmi hämtar andan mellan Attacklåtarna
 
Lisa Osbourne visar var skåpet ska stå :)
FANTASTISK KVINNA!
 
BodyAttack Jenny som är lika grym som Lisa, love you babe!
 
Paus och lunch ute i det gröna, mums :))
 
Sexy ladies :P
 
Strike a pose girls!

Jimmi, jag (i lila) & Jimmy fajtas på Body Combat

Efter en lång dag blev det en skön stund nedvarvning i baren
 
Tack och gonatt, Long Island Ice Tea tog knäcken på oss hahahaha
 
 
Sh'bam med Rachel up front :))
 
Sjukt mycket folk, häftigt!

Therese, jag, Jenny, Sofia & Mia sitter och väntar på Fru Pariola för att dra igång filmningen till Body Attack release 84 som kommer ut i mars 2014


 
Sanning enligt Therese: "Ju närmre Globen man kommer, så försvinner Globen så man inte ser den!!!" Hum.... jag tror inte på dig Therese ;P hahahahahaha
 
Ta en titt vid 40 sekunder, där ser ni Jenny i oranget linne stå och sträcka på sig och Sofia bredvid i svart :))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar