tisdag 31 december 2013

Gott slut = Sylvesterloppet

Årets sista dag och årets sista lopp!
2013 har varit ett fantastiskt träningsår och det är väldigt roligt att blicka tillbaka vad som hänt. För att göra en snabb summering: För ett år sen sprang jag knappt tre kilometer på 30 minuter och var då HELT färdig. Idag sprang jag 7.3km på 44min och då har jag verkligen inte tränat för det. Så det finns potential, det finns mer att ge och nu ska 2014 bli ett ännu bättre träningsår! Vi var många från Oasen-familjen som sprang idag och det var så härligt att se den ene efter den andre dyka upp :D Bra jobbat idag alla mina vänner, ni var fantastiska!! Och eftersom detta är tradition för Fru Pariola är vi nu alla med i traditionen så vi ses varje nyårsafton fram tills vi flyttar in på "himmet" hahaha
 Och grattis till Linus som knep 1:a platsen på tiden 24.52 :)
 
Jag tog det då lite lugnare hahaha
 
 Och i målet fick vi såklart medalj så den åker in i samlingsboken tillsammans med de andra medaljerna från årets olika lopp! Det har rasslat till ordentligt på medaljfronten i år :D Om jag minns rätt har jag deltagit i följande lopp:
 
Toughest
Blodomloppet
Trelleborgsloppet (personbästa!)
Midnattsloppet
Sylvesterloppet
 
Nu ska denna snäckan vila huvudet på kudden en stund innan förberedelserna inför kvällens fest drar igång! Ha ett fantastiskt slut alla underbart fina pussgurkor :P

1 kommentar:

  1. Kan inte annat än att hålla med dig!! Du har verkligen visat dig själv och alla att du kan! Sjukt stolt över dig <3
    Nu lämnar vi underbara 2013 och ger oss på 2014 med en massa nytt och rolig träning!
    Stor kram på dig kämpen! <3

    SvaraRadera