söndag 1 december 2013

Lucka 1

Jag har två adventskalendrar som jag följer i år!

Först har vi Jennys adventskalender (jag ligger en vecka back på novemberutmaningen pga av att jag var sjuk en vecka så jag fortsätter med mina push-ups och triceps-push-ups samtidigt!) Men nu gäller följande:

Julkalender-Challenge
Vi ska följa samma rörelsemönster hela vägen fram till julafton... men öka antalet repetitioner med datumet i vår kalender! Första luckan lyder:
1 Situp
1 sned Situp åt höger
1 sned Situp åt vänster
1 rygglyft
1 Pushup
1 Triceps pushup
1 Utfallssteg bakåt höger
1 Utfallssteg bakåt vänster
1 Burpee
1 Squat
 
Andra luckan byter du ut alla ettor mot en tvåa... osv...

Jag kommer även följa "Vi som älskar att träna" egen adventskalender
Idag var det plankan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar