söndag 1 december 2013

Julskyltning och brandmän

Som en paus tog jag mig ner til julskyltningen på jakt efter en lussebulle. Men, dom var slut på Palmblads och dom torra som finns inne på ICA, nä tack! Men så mysigt det var med alla ljus, riktigt underbart, jag älskar julen!
 
Men det gjorde inget att lussebullen uteblev, jag stötte på Herr Juni, min månad (även kallad för Fredrik) och han piggade upp mig med 2014 års Brandmannakalender. Lite ögongodis är ju aldrig fel!
Nu kommer nästa fråga.... Ska jag skriva lite till på examinationsuppgifter, eller sätta upp mina ljusstakar och kanske nån tomte?!? 

3 kommentarer:

  1. Juni alltså;)
    Gissar att du hade turen dessutom att få köpa kalendern av just honom...
    nu ska jag strax äta mitt geisha!:)

    SvaraRadera
  2. Lena och Jenny ni gillar visst olika sorts godis.
    Kram från mor Persson

    SvaraRadera
  3. Haha... bra där! Vilken iakttagelse!:)
    Godis är gott!

    SvaraRadera