torsdag 14 augusti 2014

Överraskningsfesten!

Åh vad jag har hållt på att spricka de senaste dagarna, jag ville så gärna berätta för Fredrik men jag har hållt mig :D
Dagen började med frukost på sängen och presenter innan vi sa hej då till varandra här hemma varpå jag snyggt smög hem igen för att städa och möblera om lite innan jag skyndade till jobb. Och ja egentligen började det igår då jag fick handla vid jobb och gömma maten och presenterna på jobb haha
När jag slutade idag kom mamma och hämtade mig för att hjälpa mig med alla kassar samt lån av deras bord och stolar, snabbt hem, bära in allt, montera ihop, möblera om, duscha, fixa mig, duka, förberedda maten, ta emot gäster, hålla utkik efter Fredrik, gömma gäster, nervöst nervöst, Fredrik kom hem, öppnade dörren och ut hoppade vi, GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN :D och i hallen stod Fredrik och liknade nästan en fågelholk, ja det var fantastiskt roligt!!!! Det var absolut värt varenda sekund av stress för att göra honom så här glad :)))) Men roligast var senare när han öppnade min present (anmälan till Toughest i Köpenhamn 27 sep) och Fredrik trodde det var september nästa år :P hahaha Verkligen en underbar kväll och tack till alla som hjälpt mig genomföra detta :)))))

1 kommentar:

  1. Tack själv. Det blev en mysig kväll för oss alla.
    Kram mamma

    SvaraRadera