söndag 31 augusti 2014

Tack och hej då KP!

Idag var det min sista dag på Kronprinsens Förskola och jag ska vara ärlig, det var riktigt jobbigt, många tårar. Jag vet att jag är omtyckt av många föräldrar, men jag blev helt överväldigad av alla fina ord och handlingar som de visat/gjort för mig. Det är dessa relationer (både föräldrar och barn) som jag kommer sakna så! Det är alltid kul att få komplimanger, men det är synd att omständigheterna är som dom är. Egentligen vill jag inte sluta, men jag kan inte stanna kvar, det är dags för nya äventyr nu :)
Idag har jag lagt all min fokus på att få en härlig dag med ungarna och matrummet blev pimpat delux inför lunchen idag och jag önskar jag kunde lägga upp bilden på när vi är nere på Burger King och äter mjukglass med ungarna och de har sina kronor på sig, så himla fin bild :D Men vi har haft en underbar dag och mina kollegor lyckades överraska mig med avtackningen också och vi fick en mysig stund med fika och snicksnack ;))
 
Men nu har jag packat ihop mina saker och mitt skåp är tomt. Tack och hej för denna tiden och lycka till i framtiden :) 

1 kommentar: