söndag 9 juni 2013

30-årsfest

Vilken underbart härlig 30-årsdag och fest jag hade igår!! Jag hade en alldeles strålande fantastisk dag med nära & kära och jag njöööööt av att bli 30 :) Inget jobbigt alls hahaha Morgonen började med att jag och syrran åkte ut till föräldrarna för frukostmys ute på altanen och det var ljuvligt att sitta ute i solen :)
 
 Festen hade jag ute i Västra Vemmerlöv i deras byahus och det blev så fint och mysigt! Såklart gick färgtemat i rosa ;)) Jag älskar verkligen det höga taket och detaljerna!
 
 
När jag inte såg det lyckades min syster få med min födelsedagsflagga hemifrån. Denna flagga gjorde jag 1991 och den har varit med på alla mina födelsedagar sen dess :)
 
 
Vi började med champagne och mingel ute i det underbart fina vädret (jag säger det igen, det fina vädret reflekterar mitt faaaantastiska humör över det senaste året!!!) Mina fina grabbar njuter av skumpan :))
 
 
Marie, Jimmy & pappa i samtal :)
Min pappa är verkligen bäst!!!
 
 
I köket fanns det maaaaassor av mat. Jag hade gjort spenatpajer, färs och fetapajer samt quiche lorrainepajer och grönsallad. Dom blev riktigt goda om jag får säga det själv ;P
 
 
Och pajerna försvann fort så jag tolkar det som att gästerna oxå
tyckte om maten. Eller hur Fru Pariola ;P
 
 
Lite bilder på mina fina gäster :))
 
 
 
Tack snälla för alla presenter, de var fantastiska!!!
 
 
  Och ett STORT tack till mina föräldrar och min
syster för all hjälp jag fick, ni är helt UNDERBARA!!! :))
 
Jag hade absolut en magiskt härlig dag!
Jag älskar verkligen att umgås med mina nära och kära och denna dag blev verkligen som i en saga! Jag kände mig som en prinsessa :))
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar