onsdag 12 juni 2013

Nya releaser :))

Ikväll hade vi två nya releaser, nämligen Sh´bam 12 och Bodypump 86
Äntligen var Therese tillbaka och efter en veckas semester var det dags för hennes kropp att vakna till liv! Du fuskar väl inte med vikterna Tessan????? ;))
 
Body Pump release 86

 
Jimmy instruerar
 
 

Och så har vi Sh´bam 12

 
Goa Andreas ledder oss igenom nya Sh´bamen :))


Jag har så hiiimla kul när jag dansar sh´bamen. Antingen skrattar jag åt Andreas när han latjar, eller så skrattar jag åt Therese som är så underbar och bjuder på sig själv, eller så skrattar jag åt mig själv när jag inte alls får ihop det hahaha!!
Vi har så himla kul ihop och då är det verkligen inte
konstigt att man blir "beroende" av träning :))
 Grymma Mimmi var med oss idag och nu kör
vi Mimmi på onsdagar, join the fun :))))
 

1 kommentar:

  1. Hahahaha ja detta är verkligen livet!! Skit kul att va tillbaka och jag kan lova att denna damen hade träningsvärk dagen efter! ;)

    SvaraRadera