söndag 30 juni 2013

Les Mills Partyt :)))

Ja herrejösses vilken fest det blev :)) Jag verkligen älskar min träning och ännu mer mina träningsvänner!! Dom ger mig så sjukt mycket energi och glädje, ni är BÄST!!! Idag var de flesta på plats och som jag har skrattat :)) Och som jag har pustat och flåsat :-O haha Det har varit fullt ös i två timmar vilket nu resulterar i att det finns inte mycket krafter kvar i denna tösabit :P Jag tänkte bjuda på lite foto från festen och kanske vill DU hänga med nästa gång :D

Först ut hade vi BodyPump där krutpacket Jenny & Jimmy bossade med oss ;)) Vi körde rygg, triceps och biceps men pga min ryggskada fick jag fesa lite med vikterna. Men det gick helt OK ändå :)

Triceps får jobba 

Mia och Jimmy kör Combat med oss och det blev mycket power training. Samt lite Mai Thai som Jimmy lyckades smita in ;P Som jag saknar Combat, har inte kört det på länge då tiden helt enkelt inte räcker till :P

Akta er för den kicken ;P

Sen skaka vi loss med underbara Jenny, som nu tyvärr tar uppehåll från Oasen. Jag får helt enkelt ta mig till Anderslöv istället :D 
 
Jag skrattar alltid så mycket när jag kör Sh'bam :D 
Ibland vill sig verkligen inte kordinationen :P

Och så mirakulösa Fru Pariola. Kolla in hennes spänst i hoppet nedan! Och det är inte bara i några hopp, hon har samma spänst i alla hoppen! Kan man bli annat än imponerad!!!
 
Body Attack är fruktansvärt jobbigt men samtidigt fruktansvärt roligt (lite av en hat-kärleks-relation haha) Se ansiktsuttrycken på deltagarna, dom är trötta och ansträngda. Kolla sen in Jennys ansikte. Hon LYSER som en sol! Kan det annat än smitta av sig?!?! :D
 
Ett helt fantastiskt Les Mills Party, en underbar eftermiddag, ja jag hoppas verkligen vi får uppleva det till hösten igen :D:D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar