lördag 13 februari 2010

Melodifestivalen del 2

När Måns och Christine skulle imitera tidigare programledare funderade jag seriöst på att stänga av tvn och strunta i gårdagens program, så pinsamt dåligt!!!
Men sen drog tävlingen igång och det är dags för mig att hissa och dissa:
Melodi nummer ett, Eric S
Känns lite konstigt att en 19-åring vill bli kallad för ManBoy men med bra scennärvaro och hipp dans får han ihop det riktigt bra. Duschen i slutet hade varit 100% sexigare om han varit 5-10år äldre haha Och till alla er som oxå undrar hur många ggr han sjöng ManBoy är svaret 21ggr LOL
Melodi nummer två, Andra generationen & Dogge
I LOVE DOGGE MEEEEEEEN...... NEJ TACK!!! Jag undrar, blev Dogge hotad med pistol att göra ett samarbete???
Melodi nummer tre, Anna Maria (nästan som Kajsa Stina, eller hur pappa LOL)
Väldigt tantig klänning vilket får mig att undra, får de inget hjälp med styling. Och om de får, skjut stylisten!!! Annika kommenterade klockrent: "Kristdemokratisk koreagrafi" LOL
Melodi nummer fyra, Highlights & MiSt
Alla samarbete med dansband ger mig dåliga vibbar men under introt var de kul och se den söte pojken. Men när han kommer ut på scenen, WHAT'S UP WITH THE CLOTHES?????? Ganska tjatig låt.... "Come and get me", NEJ TACK!!
Melodi nummer fem, Pauline
Som hon sa, dressed for success, SHITYEAH!!! Tuff låt och tufft framförande, jag gillar hennes röst djupt. Hon hade håret i en rosett och detta kunde inte Annika komma över, hon tvittrade en hel del om detta och det var lika kul varenda gång =)
Melodi nummer sex, Andreas Johansson
Ja....jo.... Den va välla bra..... Gillar hans gröna skinjacka..... NÄSTA!!!!
Melodi nummer sju, Kalle & Orsa Spelmän
INGA KOMMENTARER!!!
Melodi nummer åtta, Hanna
Petra Nielsen vibbar, helt klart. Och som Annika skrev, Östpotential :/ haha En blandning av Britney, Lady Gaga, Madonna & Beyonce på samma gång
, mitt samlade intryck var "Va fan va detta" medan mamma tyckte del 2 var mycket bättre än del 1.... ja...... smaken är som baken =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar