fredag 12 februari 2010

Veckan som sprang förbi

Kan inte fatta att det är fredag igen, dock inte mig emot, nu är det bara tre veckor kvar till Saallbach =)
Men hur har då veckan varit?!!??!?
Jo måndagen började med att jag insåg vilken enorm klantskalle jag är och att jag måste tvätta munnen med tvål!!! På kvällen hade vi föräldramöte och även om det inte blev som jag tänkt mig, känner jag mig redan starkare!! Det är mitt och Helénes race och nu kör vi!!! Det har blivit mycket planeringstid under veckan vilket kan vara en av anledningarna till att veckan sprungit iväg och i torsdags när jag trodde att det skulle bli skönt att få komma upp på gymet och bli av med lite aggressioner, var det jobbigare än nånsin, inte alls kul. Det hjälpte inte ens att där var några riktiga snyggingar att glutta på, de va såååå segt!! Torsdagens glädje var seriepremiären Vampire Diaries på Tv6. So far so good, är dock väldigt frestad att ta ett maraton och se hela serien på Tv6s hemsida.... hum ;)
(Tillägg: Grrrrrr, det lät som att hela serien skulle ligga upplagd men det visade sig att det är bara de avsnitt som sänts som ligger uppe så jag får välla vänta tills på torsdag... eller om jag ska "ringa en vän" hehe)

2 kommentarer:

  1. Humn... har vi nu bara tre veckor kvar att träna dina ben starka på? haha...
    Ses på onsdag!

    SvaraRadera
  2. Ja så nu får vi köra haha (Jag kommer att dö innan resan LOL)

    SvaraRadera