fredag 19 februari 2010

PASS

Nä inte pass jag står över, utan Pass från farbror polisen =) Mitt nuvarande pass har varit med om en hel del resor och det börjar ta ut sin rätt. Bladet med bild och data är halvägs av och därmed ogilltigt att resa med så de va bara till att åtgärda. Helt otroligt vilken procedur man får gå igenom nu när man vill ha ett pass, en stor fördel är dock att man får se hur det kommer att bli och om man inte blir nöjd med bilden får man lov att fotograferas om. Då jag tittade lite fel såg det ut som om jag skelade så jag tog chansens att fotograferas om och rackarns så tjusig jag blev =) (om jag får säga de själv haha)
Nu sitter jag hemma och gluttar på hockeyn (Vitrysslan-Sverige) och hör hur grannen till höger börjar borra och det låter som f-n. Efter en stund börjar grannen till vänster att knacka på väggen och där sitter jag i mitten. Grannen till höger fortsätter borra och grannen till vänster fortsätter knacka mer och mer irriterat.... Till slut ringer hon på hos mig och undrar om jag kan sluta borra. När jag berättar att det inte är jag drar grannen till höger igång igen och kvinnan i min dörr ser helt chockad ut!!! Kvinnan (som är thailändska) vet inga gränser i hur mycket hon ber mig om ursäkt och säger hon ska ringa till hyresvärden och klaga, ups!! Är riktigt glad att hon ringde på hos mig så inte jag fick några klagomål på mig och till min granne till höger kan jag bara säga, BORRA UNDER DAGEN JACKASS!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar