fredag 23 juli 2010

Grillfest

Jag har glömt att berätta om vår lilla grillfest vi hade förra veckan bak på gården =) Lina, Martin, Anna, Sebastian och jag hade grillmys med det obligatoriska sommarspelet Kubb :D Jag anmälde mig som kvällens grillmästare och det blev
mumsigt kött från Möllers (SÅKLART!!!)
Och när man får kött från Möllers blir man ju så här glad som ni ser på både bilden ovan och nedan =)
En läxa har jag i alla fall lärt mig.... Låt ALDRIG Lina och Martin spela tillsammans, de är asgrymma!!!!!!!
Vad passar bättre till efterrätt än jordgubbar med vaniljglass en ljuvlig sommarkväll som denna :P
Vi kämpade tappert men jag kan erkänna att vi endast vann en av... kan det ha varit 6 omgångar hahaha
Men det spelar ingen roll, vi har lika roligt ändå =)
(Tja... Sebbe var ju inte för glad över att förlora haha)
Sötaste paret i stan!!! ;)
En helt underbar kväll, vi får se till att hinna med minst en till innan sommaren tar slut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar