söndag 11 juli 2010

LARS WINNERBÄCK

ÄNTLIGEN har dagen med det stora L:et kommit =)
Och då menar jag så klart LARS WINNERBÄCK!!!
Jag började dock dagen med shopping i Malmö tillsammans med mammsen. Var dock så varmt att det gick knappt att shoppa. Njä, nu överdriver jag, shoppa går alltid!! Fast vi behövde dock ta lite fler pauser :P Efter en sen lunch lämnade jag dock den stora staden för att köra och hämta Marie och Patrik. Tyvärr kunde dock inte Patrik hänga med så jag och Marie drog vidare till Vadensjö där poolen väntade :) Kallt som f-n haha men dock skönt för jag var varm som en ..... ja :P
Marie stod för förätten, Dennis svängde ihop huvudrätten och efterrätten som jag hade bakat (mintkladdekaka) tog vi med oss in på Citadellen där vi hade lite picknick framför scenen. Lagom till solen började sjunka och temperaturen var mer behaglig kom vår älskade Lars ut på scenen och han började med att spela helt själv med bara sin gitarr (LOVE HIM!!!) Men snart kom de andra bandmedlemmarna med och de rockade loss ordentligt!!!!
Jag kan knappt uttrycka min glädje i ord så jag låter bilden på Fanny beskriva min känsla =)
Tiden SPRANG iväg och innan jag visste ordet av var han redan inne på sina extra nummer. Snabb som blixten drog jag upp mobilen och ringde Emma som är minst lika tokig i Lars (om inte mer) så hon oxå fick lyssna lite =)
En helt underbar kväll, skulle vilja se honom igen!!! Jag tror jag ska kolla in hans turne-schema och se om man inte kan hitta honom igen...... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar