söndag 29 april 2012

Mästarnas mästare

Mästarnas mästare har äntligen kommit igång ordentligt och nu kommer de sanna idrottarnas kämpaglöd fram! Förra veckan satt jag på nålar när Håkan Loob var i nattduell och till min stora besvikelse åkte ut. Ikväll var det Linda Haglunds tur igen att välja motståndare och hennes motivering att välja Wislander var urdålig så då var det ännu mer underbart skönt när Magnus visade var skåpet ska stå! Grannarna undrar nog vad jag tjoa för då jag blev så glad när Magnus vann hahaha

2 kommentarer:

  1. Håller med dej fullställständig. Blev jätteglad när Vislander vann.
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Så flitigt du bloggar nu för tiden! :) Måste skärpa mej och kika in lite oftare. Och förlåt igen för att jag glömde vår tid! Ska inte hända igen :)

    SvaraRadera