tisdag 24 april 2012

Sadisttandläkaren!!

Som ni nog kan gissa av rubriken så har jag haft ett mindre trevligt besök hos tandläkaren.
Jag trodde det var ett vanligt besök, röntgen, rensa lite i min skena och lite tjat om hur viktigt det är med tandtråd. Men neeeeej, så kul ska vi inte ha!!
Först var det röntgen, inga större problem mer än att den lilla söta nervösa tjejen satte plåtarna så långt in i munnen att jag trodde dom skulle sticka ut ur nacken. Sen tittade hon runt lite fint och försiktigt i munnen och allt kändes bra. Pang boom stormar sadistiskttandläkaren in och plötsligt hade jag ett frenetiskt dragande och slitande i munnen. OK, annorlunda men visst. Sen tar hon fram värsta millånga sylvassa stickan (kändes så) och går amok i munnen på mig. Förstod efteråt att hon testade mitt tandkött efter inflammation (ska tydligen börja blöda då) Två ggr blödde det lite så jag fick beröm för min borstning men nu jag är helt avdomnad i flabben :(
Trodde dom skulle rensa i min skena men nä, det fick jag en ny tid till. Hoppas bara att jag slipper sadistläkaren då för annars har jag nog inga tänder kvar!!!

2 kommentarer: