söndag 29 april 2012

Rastlös!

Hjäääälp så rastlös jag känner mig!! Har en dejt med Jenny på gymet om en halvtimme när dom öppnar men jag blir tokig av att bara gå omkring och vänta!! Är det detta som kallas för träningsberoende haha
Vad ska det tränas idag då?? Tänkte plåga överkroppen lite. Min akilleshäl är verkligen armhävningar, jag är så svag där. Sista tabaten i torsdags var 30sek armhävningar 10sek vila i.... kan det ha varit 6-7 minuter?? Så det ska jag definitivt träna själv på. Kalla mig tön men det är så kul när jag klarar samma som en del av killarna, det gör att jag puschar mig själv ett snäpp extra :)
Nä, nu orkar jag inte vänta längre. Jag cyklar upp och så får det bli en kort PW runt området :)

1 kommentar:

  1. haha.... vi ses snart igen!
    Jag har för korta ben och för stor mage för PW ;)

    SvaraRadera