söndag 1 april 2012

Myshelg med mina flickor!!!

Helgen började i kärlekens tecken när Emma skulle bli Fru Ahrberg "på riktigt". Jag var med som vittne på rådhuset och det var helt klart en upplevelse. Vi kom in, damen pratade i 30 sekunder om kärlek och äktenskap, frågade oss om vi var vi, om Emma och Magnus skulle älska varandra i nöd och lust, förklarade dem som makar och så kom pussen. Sen åkte vi ut! haha
Däremot gick vi alla och åt på Mando efteråt och DET var riktigt mysigt!!
Stort grattis Emma och Magnus, nu e de på "riktigt" ;)
Sen spendera jag kvällen med Anna och det var så skönt att bara få en kväll där vi kunde sitta och prata om allt möjligt (och mysa med Minnéa så klart!!). Tiden sprang iväg och huxflux var det midnatt.
Imorse åkte jag med Mimmi och familj in till IKEA där det inhandlades en del saker till Sams nya rum. Kommer bli såååå fint!! Så klart glömde vi några saker så det blir nog en tur till snart haha
Och som pricken över I har jag haft Jenny på besök här under eftermiddagen/kvällen för pannkaksfrosseri med hallonsylt från hallongården :D

1 kommentar: