torsdag 12 april 2012

Trröööött!

Jösses så trött man kan bli!!! Ikväll har jag kört crossfit med Micke och... jag finner inga ord. De första 40 sekunderna av filmen nedan beskriver ganska bra hur jag kände mig efteråt men som Micke sa, "det värsta som kan hända är att du kräks ;)"
Men, så GRYM jag känner mig nu efteråt! Jag känner mig mer motiverad än någonsin till min träning, detta kommer att bli superbra :D
Nu ska det bli skönt att få krypa ner i sängen för välförtjänt vila. Och ännu bättre, jag behöver inte ställa klockan för imorgon är jag LEDIG!!

2 kommentarer:

  1. Det här låter ju jättebra. Vi ska ju snart fixa väggarna i källaren vilket innebär i grova slängar ett ton som ska bäras upp och lika mycket som ska ner i for av ny "gegamoja". So keep up the good work.

    SvaraRadera