torsdag 10 maj 2012

Det går framåt!!

Det är så kul när resultaten kommer snabbt men å andra sidan har jag verkligen jobbat hårt!! Jag skrev förra veckan om hur mycket jag hatar armhävningar men idag har jag glada nyheter. Ikväll körde vi en 6 min tabat push ups (förra veckan var det 8 min) och 95% av alla körde jag PÅ TÅ!!!!! Varje träningspass de senaste två veckorna har jag kört armhävningar och även blivit noga med att stretcha ut musklerna. Och som Fru Pariola tipsade mig om så slog jag av lite på tempot ikväll och fokuserade på tekninken och fick därmed in ett helt annat flytt i rörelsen och det kändes direkt mer rätt. Så jag var sjukt stolt ikväll och det känns riktigt gött nu =))
Bilden är från kvällens pass (nallade den från Per) och fötterna nere till höger i bilden är jag och som ni kan se, tårna är i golvet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar