torsdag 17 maj 2012

Uppdatering!

Nu har dagarna sprungit iväg och det har verkligen varit full rulle!! I veckan har min frititd i princip bestått av utvecklingssamtal och förberedelser inför vår stora temaavslutning med ungarna på jobb. Vi har haft Majas alfabetssånger som tema och då vi även har börjat använda teckenspråk så vävde vi in det i sångerna :) Barnen var superduktiga och dom sjöng så fint. Önskar jag kunde lägga upp ett litet klipp men det finns den här lilla saker som heter sekretess så, tyvärr :(
Träning har det varit sämre med de senaste tre dagarna då jag kommit hem så sent på kvällarna men det kompenserade jag för idag. Trots att jag är ledig och ville ha en fin sovmorgon så knallade jag upp ur sängen och iväg ner till city och körde IW60 med Anette. Hon har riktigt bra musik och ett härligt 'go' och man dras med vare sig man orkar eller inte :P Så nu är jag nyduschad och full med mat i magen och laddad för en dag där schemat är fullt!
Åhh, glömde berätta. Efter passet när vi satt och varvade ner började jag och Patrik prata om armhävningar när man står på händer varav jag berättade att jag inte ens kan stå på händer. Patrik blev mycket förvånad/chockad över detta så bort till väggen så fick jag prova. Hux flux har jag nu ett till mål att nå och det är att lära mig stå på händer (mot en vägg till att börja med!!) Så imorgon drar vi upp på gymet där det blir ben och sen ska vi se om jag kan lära mig stå på händerna. Ska se om jag inte kan få Fru Pariola att filma så ni kan få er ett gott skratt =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar