lördag 12 maj 2012

Morgonchock har guld i mun!?!??!????

Ja detta blev ju en annorlunda morgon. På lördagar kör jag alltid combat med Jimmy uppe på stora anläggningen men eftersom Anna ska iväg på semester imorgon (den lilla gottegrisen!) rullade jag istället ner till city där jag visste att Fru Pariola fanns. Kanske ska nämna att jag är lite gulligt bakis samt übermör i kroppen så en fin lugn stund med lite fria vikter, x antal rep med armhävningar och en & annan powernap på madrassen var mitt mål. MEEEEN.... då var det ju IW45 på schemat och Anette lyckades övertala (lura mig haha) att vara med. Så svitten fick lacka och kroppen vaknade helt klart till liv. Så lite lunch och en dusch sen är jag redo för denna helg =))

4 kommentarer:

  1. Jag tycker du är superduktig. Mamma

    SvaraRadera
  2. Du är såååå duktig Lena! Jag är impad, träna småbakis är det inte många som orkar. Förresten får vi komma på nåt system så att jag inte glömmer våra lördagar.... Påminnelsemess på fredagkvällar kanske? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut!! Jag kanske ska komma upp och hänga på ringklockan några timmar innan hahaha eller så gör vi som du föreslår med fredags-sms =))

      Radera