tisdag 8 maj 2012

Full rulle!!

Just nu är det många bollar i luften och tusen saker att göra. Jag förstår inte varför det alltid blir så här mycket att göra varje år i slutet av skolåret. Jag tycker att jag har planerat väl och börjat i god tid, ändå sitter jag nu med pappersarbete upp över öronen, saker som ska planera, aktiviteter som ska utföras, hinna träna, umgås med vänner och så där någonstans ska jag ha egentid. Hum... varför är inte dygnet 6 timmar längre, det hade underlättat =))
Sön, mån och idag blir det ingen träning av två anledningar. Främst för att jag inte hinner (såvida jag inte tar City och rubbar på min sovtid, vilket inte existerar för mig) och även för att jag känner för att vila dessa tre dagarna. Dock har jag kommit igång igen med min morgonpromenad innan jobb så det känns skönt :)
Ikväll blir det att läsa på lite om Paris. Som jag nämnt tidigare ska Tim komma till Paris med sitt jobb och SÅKLART ska jag flyga ner så vi kan ses. Bokade mina flygbiljetter igårkväll och som vanligt när man klickar på "Köp biljett" så pirrar det så härligt i magen. Var hemma hos Marie i helgen och fick massor med tips och inspiration så nu längtar jag ännu mer :)) Låt denna månaden gå FORT!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar