tisdag 17 juli 2012

Blod, svett och (nästan) tårar

Ja så kan jag beskriva kvällens crossfitpass!
Blodet är på ena tån som fick ta mycket stryk med alla hopp, ner, runt, över etc
Svett, ja de var det massor av hela tiden ;P
Och tårar, ja det var nästan nära haha Jag har helt klart hittat min andra akilleshäl!! (eller ja, denna har jag vetat om men UNVIKT så länge jag kan haha) och de är då löpning :-S I dagens wod så var det övning, löpning, övning, löpning, övning, löpning, övning, löpning ja ni förstår!! Därav (nästan) tårar :*)Jag var så trött i slutet och ville bara vila men då avslutade vi med att den ena (vi jobbade i par) sprang runt huset och den andre hoppade hopprep för att sedan byta. 3 varv.... baaaaahaaaaaa :P
Nu, helt klart en lugn skön cykelfärd hem (tur jag har medvind) sen kvällsmat, dusch, soffa, SOVA :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar