fredag 20 juli 2012

Fredagsmys!!

Ja dagen kunde inte börjat mycket bättre och lika bra har den fortsatt under dagens gång =))
Denna vecka är det jag som bossar i köket på jobb och mumma vad gott vi har ätit :P På fredagar under terminens gång brukar jag och mina kollegor ha fredagsfika så idag överraskade jag Hillevi och Anita med blåbärapaj med marshmallows och vaniljglass, muuuuums ;) Och till mellanmål med ungarna bakade vi scones samt gjorde smoothie på färska bär och frukter, yummy!!!! Så hur toppar jag nu kvällen?? Känner ni hur jag laddar upp för att berätta något storslaget om kvällen hehe Nu ska ni få höra, kvällen kommer att bjuda på en ljuvlig afton i den mindre exklusiva tvättstugan där lakan och handdukar ska få sig en omgång, de ni ;)
Hoppas ni får en trevlig helg! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar