söndag 4 november 2012

1 mil

I morse fick jag ett trevligt sms av Anna där hon undrade om jag ville hänga med ut på en promenad. Absolut i detta härliga väder samt det var en tid sen vi fick snackat av oss i lugn och ro :) Så på med bekväma kläder och skor sen begav vi oss. Anna berättade om sin vanliga runda hon brukar ta och sagt och gjort, iväg stegade vi. Som ni kan se på bilden blev det en rejäl runda, ca 7,5km.
 
 
Och när vi sen kom hem hade jag lite mer ös i benen så jag bestämd mig för att springa hem till föräldrarna ute på Öster. När jag hade kommit ca 0,5km började jag fundera på att skita i det, jag hade ju trots allt precis gått över 7km. Men nä, mind over matters samt en släng av envishet så fortsatte jag. Och hux flux så var jag framme :))
 
 
Så totalt har det blivit en mil idag och det känns så gött i hela mig. Ska slappa med min bok en stund nu, kanske till och med ta en eftermiddagslur sen bjuder föräldrarna på planka ikväll. Pappa började på nytt jobb i måndags och han är så glad och "sprallig". Mycket nytt för honom som blir lite av en utmaning, men det är så härligt att se honom så här glad igen!!!

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hehe ja nått åt det hållet ;)
      Tack Jenny!!!

      Radera
  2. Flitiga Lena! Jag är impad :) Minnéa sov som en stock i över en timme när vi kom hem. Fick väcka henne för att vi skulle iväg :)

    Det kommer säkert fler promenad-sms snart!

    SvaraRadera