torsdag 8 november 2012

Kontorsarbete?!?

Ja så har det känts idag!! Jag och Yvonne (chifen) har suttit och klurat på diverse saker och försökt med olika lösningar för bästa resultatet och för att alla ska bli nöjda! Jag har även fått gjort en del pappersarbete idag så lagom till mellanmålet fick jag äntligen komma in i barngruppen igen. Det märks att jag verkligen inte är van vid skrivbordsarbete för jag var aaaaaningen trött i huvudet när jag lämnade Kronprinsen idag!!
Men kvällen blev en lugn skön stund i Nespressobutiken där jag och Lars var och testade Variations 2012. I år är det hasselnöt, kokosnöt och macadamianöt och sistnämde blev min favorit :P Turligt nog kom jag på att jag inte hade någon mjölk hemma så det fick bli ett snabbt stopp på Statoil på vägen hem så det kan bli en macadamia-latte till frukost ;))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar