lördag 10 november 2012

Dagens löpning -samt test 2

Idag blev det rask promenad upp till Östervångsparken där jag sen sprang 3 varv vilket resulterade i 2.66 km och tiden blev 16,03 min (06,02 min/km).











I oktober gjorde jag test 1 vilket innebar att springa så långt som möjligt på 12 min. Då kom jag 1.77km (06,50 min/km). Idag när det hade gått 12 min hade jag kommit 1.96km så det går helt klart framåt.
Nu är det ordentlig mössa och vantar som ska köpas för idag gjorde det ont i huvudet av kylan.
En rolig men ändå lite pinsam sak är att när jag sprungit blir jag knallröd i ansiktet. Visst de e ju lugnt, visar att jag har jobbat hård. Men det pinsamma är att det tar så låååång tid innan det lägger sig. Har hunnit mumsa i mig min proteinshake samt nu då bloggat och jag är fortfarande en aning röd :-S Tur jag e själv hemma ;)

1 kommentar:

  1. Vem var det som sa att hon inte kunde springa??? hihi.... Klart du kan! ;)
    O du... man blir extra röd i ansiktet när man tränar utomhus och det är kallt! Till våren är det bättre! ;)

    SvaraRadera