tisdag 6 november 2012

Bokskogen & jul :)

 

Nu mår jag verkligen bra!! Vilken underbar dag jag har haft idag! Hela förskolan packade ihop och åkte ut till bokskogen för en heldag ute i naturen. Jag trivs så bra i skogen och vi hade max tur med vädret. Strålande solsken och ingen vind, höstvackra färger så långt ögat kunde nå, ren frisk doft som rensar lungorna samt massor med barnskratt och glada goa kollegor :))
Vad mer kan man begära?!?
 
 
 
 
Och inte nog med det :)) 
Efter jobb möte jag upp med mamma för att, som vi gör varje år, ta en sväng till Vellinge Blomman och mysa runt i tomtebyn :)
 



Så klart blev det några nya inköp, jag älskar mina tomtar ;) men framförallt fick jag en mysig stund med mamma! :D Vi passade även på att boka bord (samt provsmaka maten tihi) på restaurangen vi ska till på lördag och än en gång blev det matkoma för mig :P
Nu är det dock sängen som ska prioriteras. Efter en dag som denna ser jag fram emot att få ge min kudde full uppmärksamhet ;) Sov gott mina vänner!!

3 kommentarer:

  1. Det blev en mysig kväll för oss.
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Åh, sikken härlig dag!!!
    Du.... stumpan, jag tror eventuellt vi får skjuta vår dejt på framtiden igen:( Jag ringer eller smsar varför....
    Puss!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inga problem, vi hittar en ny dag :) Slängkyss!! tihi

      Radera