fredag 15 februari 2013

Bästa jackan!!!

Ni som känner mig vet att jag är en riiiiiktig frusen liten kylling och lila läppar/naglar är inget ovanligt under vinterhalvåret! Så ni kan då säkert räkna ut att när jag beger mig ut är det lager på lager, på lager principen som gäller och ibland även ett lager till. MEN, nu är det slut på det, jag har nämligen hittat BÄSTA jackan :D
Min röda Didriksonsjacka är helt underbar!! Igår kunde jag ha ett linne och en trekvartsärmad skjorta på mig och inget annat, och jag var ändå varm! Till och med framme på ärmen som då var bar, helt otroligt. Dock är jag frusen på jobb så idag tog jag på mig en kofta istället. Ja detta resulterade ju i en styck överhettad Lena när jag kom fram till Övre. Så jag har fått plocka av mig jackan nu på bussen, tror ALDRIG att det har hänt innan :):) Bästa köpet, helt klart!!

1 kommentar: