fredag 15 februari 2013

Tjejkväll!

Vilken dag, på alla sätt och vis! Jobb var... givande, lärorikt, utmanande och huvudbry i en och samma gryta :)) På vägen hem han jag med lite snabb shopping (tjoho) Jag skulle ha två födelsedagskort men fick istället tag på ny klocka (lite nättare, mer elegant att kunna ha när jag är uppklädd) nya träningsbyxor och nya regnkläder. Och blommor :) Men inga kort ;P

Och som bästa avslutningen på en lång arbetsvecka har Jenny, Emma och jag varit hemma hos fina Lina för fredagsmys :D Lina hade lagat så god mat och det var så härligt att bara umgås!! Kvällar som denna gör så gott för min själ! Jag tänker ofta på vilken tur jag har som har så underbara människor i mitt liv. Människor som stöttar, skrattar, busar och lever livet med mig :)
Jag är verkligen lycklig <3
 
 
Lina hade bakat en riktigt mumsig citron och lakritspaj, om nom nom!!!

1 kommentar: