söndag 10 februari 2013

Vilket medley!!!!

Åh jösses vilken eftermiddag :D Fullt ös, massor av skratt och trötta
kroppar, ja så kan vi summera eftermiddagen :))
 
 
 Här har vi våra 5 fantastiska J (Jimmy, Jenny N, Jenny P, Jenny H & Jimmi)
Vi började med attacken och vi körde den andra halvan av passet. Där har vi toppen av pulskurvan och i vanliga fall är jag redan lagom trött när vi kommer hit. Men det var så skoj idag för nu fick jag köra andra halvan med pigga ben och jag kunde ta i på ett helt annat sätt. Jobbigt, jo så klart men en grym start på medleyt :) På bilden gör vi höga hopp med böjda knä om man vill/orkar. Idag gjorde jag ca hälften med böjda ben :D
 
Sen fortsatte vi med pumpen och då blev det överkroppen. När vi körde biceps kunde jag känna att jag slarvat med armträningen för rackarns vad tungt det var. Så skärpning med BP-passet och gymet! Idag var vi 41 deltagare och därmed ganska trångt. Men det var inget problem för alla gjorde sitt bästa för att alla skulle få plats. Det var en helt grym atmosfär i hela salen :)) 
Ryggen fick sig oxå en omgång (ni ser mig i svart bredvid Lina)

Combaten gick riktigt bra, jag hade min fiktiva fiende framför mig och spöade skiten ur honom hahaha Och som avslutning blev det Sh'bam med MASSOR av skratt!!! Som jag skrivit innan har jag precis fått upp ögonen för detta pass och det är helroligt. Dock missar jag några snurrar och hopp men det blir nästan lite roligt :) Jag och Therese fick många goa skratt när vi bumpade in i varandra ;)
Men jösses så trött jag var/är nu efteråt!!!! Den sista låten på Sh'bamen var det verkligen ren viljestyrka som fick mig att kunna ta i och sparka i hoppen och sträcka upp armarna.
 
 
Men ändå är det en skön trötthet. Jag känner mig fylld med energi, eller man kanske kan kalla det emotionell energi (för fysiskt är jag dödstrött haha) Pariolas var så snälla och körde mig ut till päronen på öster så jag kunde hämta bilen. Lagom till jag kommer in sitter moren och faren och äter middag så det var bara att sätta sig till dukat bord :P Finns inget bättre än mammas hemlagad mat, speciellt när man är helt slut hahaha
Så för att summera det hela var det FANTASTISKT!!!! Vi föreslog att detta ska bli något de kör varje kvartal och jag hoppas verkligen det går att ordna för så här roligt vill jag ha igen!! Helt klart nytändning för träningslusten :D :D :D


1 kommentar: