måndag 18 februari 2013

Jag är så nöjd!!!

Jag är så nöjd, så nöjd, så nöjd!!! :D
Och vad är jag då så nöjd över hör jag er undra ;)
Ja det mesta faktiskt! Kontrakt är skrivet för lokalen till min 30-årsfest (bara att jag tills slut har bestämt mig för att ens ha en fest känns gött haha) Hyran är precis betald, känns gött! Har precis varit och tränat och på måndagar är det sh'bam vilket alltid resulterar i massor med ny energi, vilket känns gött!! Vi har så himla kul ihop, vi latjar och skrattar, underbart!! Mimmi, Therese och Jenny (och ibland Jenny och även den andre Jenny tihi) är mina bam-buddisar och vi är grymma! Peppet jag får från mina girls är enormt härligt, det känns så gött! Jag har verkligen kommit igång med min konditionsträning, vilket känns gött! Andra saker och ting går som jag vill, vilket känns gött! Ja jag är helt enkelt så så nöjd :D Hur jag ska lyckas somna med detta lyckorus ska bli intressant att se hahaha I'll let u know in the morning! Night night!!
 

2 kommentarer:

  1. Vi äger bruden!! Skit kul, och riktigt bra jobbat!
    Tack för dansen igår och jag känner på mig att vi kommer ha fler roliga dans pass framöver!

    SvaraRadera