torsdag 21 februari 2013

Min tur

Okej, nu är det min tur att bli sjuk vilket även innebär att det är min tur att skriva hur patetiskt dåligt jag mår. Om du tycker det är jobbigt/tråkigt/irriterande att läsa när andra klagar kan du sluta läsa nu för här kommer mitt:
HJÄLP va jag känner mig ynklig!! Jag har så fruktansvärt..... vänta........ jag skulle precis skriva världens reddänga om hur synd det är om mig när jag kom att tänka på K som just nu är i en tuff kamp mot bröstcancer. Hon skriver och berättar i sin blogg om hennes behandlingar, hur hon mår både fysiskt och mentalt och då tänker jag..... jösses Lena, vad gnäller du för! Okej, lite synd får jag tycka om mig själv... men jag ska inte klaga, detta går ju trots allt över snabbt!
Kanske dags att göra en ny sats chokladbollar så får det bli min tröst, ja det kan jag leva med :) *snörvel snörvel*

2 kommentarer:

  1. Har chokladbollarna hjälpt? Annars rekommenderar jag dig att göra mer smet!

    SvaraRadera