fredag 1 mars 2013

Återfall


Ja det är inte ofta jag blir sjuk men när jag blir det, ja då blir jag ordentligt sjuk. Förra veckan fick jag åka hem på onsdagen ganska omgående efter att jag kommit dit. Förskyld till tusen och en näsa som var täppt deluxe/rinnande som en öppen kran om vartannat. Dock ingen feber så något positivt :)) I måndags var jag tveksam till att åka och jobba men jag hade några åtaganden om vi kan kalla det så, så iväg for jag. Jag har väl egentligen inte känt mig helt kry under veckan men jag har bitit ihop. Kan ju inte stanna hemma för en fis på tvären, lite får man tåla. Men så igår blev det för mycket. Det känns som att hela förskylningen har börjat om och nu ligger jag hemma, igen :(( Denna gång är det full fokus på återhämtning och jobb får vänta. Problemet för mig är att jag saknar träningen och är extremt rastlös, ja mentalt. What to do?!?
Tur att Ben och Jerry håller mig sällskap ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar