fredag 1 mars 2013

To good to be true, but it is true!

Alltså, vad hände precis???
Telefonen ringer och jag funderar på att inte svarar då jag knappt kan prata. Men just detta 08:a nummer har sökt mig länge men jag har inte kunnat svara då jag varit på jobb. Så vem var det då???
Jo det var en kille från Telia. Han hade tittat på mitt ringa-och-sms/mmsa-mönster och hade ett bättre erbjudande till mig. Telia har satt ihop ett nytt paket som innebar att min månadskostnad sänks, jag får fler fria samtalsminuter, fler sms och mms och Spotify grattis i 6 månader. Det "enda" som jag behövde göra är att binda mig till Telia i två år. Inga problem för jag är nöjd med Telia och har inga problem med det. Då berättar denna kille att om jag binder mig till dessa 24 månader så får jag, som gamla trogen kund, en ny smartphone helt grattis!!! Wow, hold back, stop the horses!! Inget är grattis, vad är haken frågade jag. Men "enda" haken var att binda mig till Telia i två år. Så kvar var bara att välja färg, svart eller vinröd!
Känns som julafton, kan fortfarande inte förstå att detta just hände! Men ja, ibland händer det bra saker, kan det vara karma ;))

1 kommentar:

  1. När julafton infaller i månaden Mars... det är då livet leker! :)

    SvaraRadera